Ariana Grande

Ariana Grande

niedziela, 11 maja 2014

Ariana Grande wywiad

W internecie coraz prościej znaleźć wywiady z Arianą Grande. 
Znalazłam dwa niezbyt obszerne, oraz jeden video, który najdłużej tłumaczyłam :/
O to one.

- Twoja piosenka z nowego albumu zajęła pierwsze miejsce na iTunes, jak się z tym czujesz ? 
Ariana: Jestem bardzo podekscytowana i nadal w to nie wierzę. Muzyka to moja pasja i cieszę się ,że mogę spełniać się w tym "zawodzie " Jestem szczęśliwa, że piosenka się przyjęła i to z tak wielkim entuzjazm. A ty jej słuchałaś?
- Tak jest niesamowita ! 
 Ariana :I  to rozumiem! <śmieje się > 
- Jak się czułaś po wydaniu tego pierwszego albumu? 
 A :To było wspaniałe doświadczenie! Pracowałam nad nią dużo czasu i jestem z niej na prawdę dumna. To spełnienie moich marzeń!

Wywiad 2 

- Jaki jest twój styl ? 
A : Mimo, że uwielbiam klasyczne ubrania niezbyt na mnie leżą. Jest więc on bardzo dziewczęcy, retro, powtarza się motyw kwiatów. Nie mam tego jednego, określonego np. emo. 
-Kto jest twoim ulubionym projektantem ? 
A :Chanel, Gucci. 
-Ulubionym projektantem butów?
A :Chyba YSL.
-  Teraz dość nietypowe pytanie, które wielu nurtuje. Jak tańczyć hip - hop na wysokich obcasach? 
A : To bardzo trudne. Trzeba dużo ćwiczyć. Ale to także świetna zabawa. Czuję się trochę wyższa, na równi z innymi i to jest cool!
-Gdzie widzisz siebie za pięć lat?
A : Mam nadzieję, że to będzie coś bardzo podobnego do tego, co robię teraz. Uwielbiam tworzyć muzykę  dla moich fanów, a ja chcę być szczęśliwa i robić to, co kocham .Kocham muzykę.
-Teraz coś z kategorii " co ona lubi ?" Twoja ulubiona piosenkarka?
A : Oczywiście  Whitney Houston. 
-Najbardziej ceniony wokalista?
A: Jeden? Nie wiem... może Michael Jackson. 
- Twoje ulubione filmy?
A : Horrory ! Uwielbiam je. 

Wywiad 3 

 - Kto jest twoją  ulubioną księżniczką  Disneya  ?

A :   Aurora, Śpiąca Królewna , bo ona tylko śpi i ładnie wygląda i czeka na chłopców , aby się całować . Życie pełne  wielu drzemek i ślicznych chłopców walczących ze  smokami, by przyjść ją 
 pocałować. Nudne, ale przyjemne! 
- Co lubisz robić w wolnym czasie ?
 A: Ja "ćwierkać" na Twitter'u oczywiście. Mam ogród w moim podwórku, który jest całkowicie organiczny,  jestem bardzo dumns. I spędzać czas z moim psem. Mam ich kilka, słucham też muzyki

- Jakiej?
A : Wszystkiego co mnie akurat kręci. Dziś jest to soul i pop, niedawno był to Jazz. Mój gust stale się zmienia. 
 __________________________________________________________________________________
 I



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz